Φόρμα Υποβολής Παραπόνου

Εάν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τις δραστηριότητες και υπηρεσίες της FinTHESIS Financing Solution Creators ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (FinTHESIS), μπορείτε να μας υποβάλετε το παράπονό σας. Το εξετάζουμε αναλυτικά και σας απαντάμε μέσα στο χρονικό διάστημα που ορίζει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.

Πώς να υποβάλετε το παράπονό σας

Μπορείτε να μας υποβάλετε το παράπονό σας ηλεκτρονικά, τηλεφωνικά, ταχυδρομικά, με
φαξ ή απευθείας στα γραφεία μας. Συγκεκριμένα:

Online

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα υποβολής παραπόνου.

Τηλεφωνικά

Τηλεφωνήστε από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00 στο: 211 7777200

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (email)

Αποστείλετε το μήνυμα σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση complaints@finthesis.gr

Ταχυδρομικά

Στείλτε επιστολή στη :
25ης Μαρτίου 15 17676 Ταύρος, Αττική

Απευθείας στα γραφεία μας

Αθήνα
25ης Μαρτίου 15, 17676 Ταύρος, Αττική

Αθήνα
Κύπρου 27 και Αρχιμήδους 183 46  Μοσχάτο Αττικής

Θεσσαλονίκη
Λέοντος Σοφού 18, 54625 Θεσσαλονίκη

Ποιες πληροφορίες χρειαζόμαστε

Περιγράψτε μας το θέμα που σας απασχολεί. Δώστε μας τα στοιχεία σας για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Απαραίτητα στοιχεία

Για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του παραπόνου σας, θα χρειαστούμε:

  1. Αναλυτική περιγραφή του παραπόνου σας
  2. Τα στοιχεία επικοινωνίας σας
  3. Το ονοματεπώνυμό σας
  4. ΑΦΜ

Επιβεβαίωση παραλαβής παραπόνου

Οι άνθρωποί μας επικοινωνούν γραπτά μαζί σας με επιστολή για να επιβεβαιώσουν την παραλαβή του παραπόνου σας.

Πώς διαχειριζόμαστε το παράπονό σας

Διερευνούμε σε βάθος το παράπονο που υποβάλατε. Το αξιολογούμε με αντικειμενικότητα και αμεροληψία. Σας ενημερώνουμε γραπτά

Γραπτή απάντηση

Σας απαντάμε γραπτά μέσα σε 45 ημέρες, όπως ορίζει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.

Ειδικότερα για ζητήματα που αφορούν την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων απαντάμε στο αίτημά σας μέσα σε 1 μήνα από την υποβολή του. Η προθεσμία αυτή μπορεί να παραταθεί για 2 επιπλέον μήνες, εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο. Σε περίπτωση παράτασης της προθεσμίας  για ζητήματα που αφορούν την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, θα σας ενημερώσουμε μέσα σε 1 μήνα από την υποβολή του αιτήματός σας. Σε περίπτωση που για σημαντικό λόγο δεν είναι δυνατή η παροχή απάντησης εντός των παραπάνω οριζόμενων χρονικών διαστημάτων, θα ενημερωθείτε έγκαιρα εγγράφως και πριν την παρέλευση της εκάστοτε προθεσμίας, για τον λόγο της καθυστέρησης, λαμβάνοντας σχετική εκτίμηση για τον χρόνο ολοκλήρωσης της επεξεργασίας του παραπόνου σας. Επίσης, η finThesis μπορεί να σας παρέχει ενημέρωση για την πορεία εξέτασης της υπόθεσης σας, κατόπιν αιτήματος σας. Θα πρέπει, επίσης, να μεριμνήσετε, ώστε τυχόν έγγραφα που επισυνάπτετε με το παράπονό σας, δεν περιέχουν πληροφορίες που αφορούν σε προσωπικά δεδομένα ειδικών κατηγοριών, όπως είναι τα δεδομένα υγείας. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι τα έγγραφα που έχετε επισυνάψει περιλαμβάνουν τέτοιου τύπου προσωπικά δεδομένα, τότε αυτά δεν θα λαμβάνονται υπόψη και θα διαγράφονται απευθείας. Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων από την Εταιρεία μας (συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών δεδομένων σας που παρατίθενται στη Φόρμα Υποβολής Παραπόνου), θα βρείτε στην Ενημέρωση  για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων (εδώ) η οποία βρίσκεται πάντοτε αναρτημένη στην ιστοσελίδα μας.

Εάν δεν σας ικανοποιεί η απάντηση που λάβατε

Μπορείτε να απευθυνθείτε εκ νέου στη Μονάδα [•] της finThesis. Ζητήστε επανεξέταση του θέματός σας, υποβάλλοντάς το με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί.

Εάν επιμένετε στο παράπονό σας

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον φορέα εναλλακτικής/εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών.

Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής
  • Διεύθυνση: Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα
  • Τηλ: 10440 ή 2103376700
  • Φαξ: 2103238821
  • email: info@hobis.gr
  • Διαδικτυακός τόπος: hobis.gr

Συνήγορος του Καταναλωτή Εάν το παράπονό σας αφορά την ιδιότητά σας ως καταναλωτή, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Συνήγορο του Καταναλωτή:
  • Διεύθυνση: Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, 11471 Αθήνα
  • Τηλ: 2106460862
  • Φαξ: 2106460414
  • Διαδικτυακός τόπος: synigoroskatanaloti.gr

Άλλος φορέας εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών Εάν το παράπονό σας αφορά την ιδιότητά σας ως καταναλωτή, μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον άλλον φορέα εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών από το ειδικό Μητρώο Φορέων Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή.

Άλλες αρμόδιες αρχές Εάν το παράπονό σας αφορά ειδική περίπτωση, απευθυνθείτε σε κάποια άλλη αρμόδια Αρχή. Ενδεικτικά: